ASSALAMUALAIKUM

Hai..Entry kali ni tidak ada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang sudah meninggal dunia....
ceh2... merepek jek... hehehe...
kalau korang tengok sekarang, dah ramai wanita-wanita di luar sana yang makan hati dengan lelaki...
sebab apa aku cakap macam ni?? sebab aku dah banyak tengok kes-kes macam ni...
so,, kepada kaum lelaki... kalau korang tak berniat atau tak berhajat nak jadikan perempuan tu
GF or WIFE korang, bek korang jangan bagi harapan...


sebab apa aku cakap macam ni... sebab nye..sesetengah lelaki, suka bagi harapan kat perempuan...
bukan perempuan ni cepat perasan, tapi hati perempuan ni lembut...
selembut kapas walaupun perempuan tu kasar sekalipun...
Firstly, yang aku tak suka dengan sesetengah lelaki spesis macam ni... diorang suka bermadah pujangga dengan perempuan... then, yang perempuan pulak mula lah cair....
niat aku bukan aku nak memburukkan sesiapa....
sumpah!!! tak terdetik langsung kat hati aku ni nak mengata sesiapa... aku tulis entry ni berdasarkan pengalaman aku sendiri... jujur aku cakap... perempuan mudah cair dengan kata-kata manis lelaki... sebab aku pown sama... tapi mujurlah aku tak macam sesetengan perempuan diluar sana yang sanggup menggadaikan maruah disebabkan orang yang disayangi....
Sebab tu lah sesetengah lelaki mudah mengambil kesempatan diatas kelemahan perempuan...
so, aku harap sesiape tidak berkecil hati atau terasa dengan entry aku kali ni....



 nota kaki T_T
renung-renungkanlah .....