TELEMOVIE PATAH SERIBU

Assalamualaikum..
hai korang... sebenarnye semalam kan, aku duduk lah saje-saje dengan duduk depan tv sambil makan kauci.. hehehe~ tiba-tiba ternampak iklan kat astro ria.. korang nak taw cerita ape??? ha.. telemovie patah seribu yang bakal ditayangkan di astro ria pada 23/02/2012-hari khamis...  ha ape lagi cepat-cepat lah buat reminder fon korang... hahahaha.. telemovie ni akan start bersiaran pada pukul 9 malam...
pelakon yang akan membintangi telemovie nieyh shila amzah dengan sharnaaz ahmad.. ni merupakan lakonan pertama shila amzah... tu yang bersemangat nak tengok,sebab aku minat sangat dengan 
 shila amzah +sharnaaz ahmad... walaupun ini percubaan pertama shila amzah dalam dunia lakonan, aku rasa berbangga dengan shila amzah sebab dia ada usaha nak memperluaskan bakat dia dalam bidang lakonan pulak... walaupun terdapat blog-blog kat luar sana yang mengatakan lakonan shila amzah nampak kaku,tapi pada aku shila dah buat yang terbaik dan buat shila amzah,jangan cepat melatah dengan kritikan-kritikan masyarakat kat luar sana... teruskan berusaha...


*sweet kan... hehehe
tambahan lagi , aku memang minat sangat dengan lagu "patah seribu". bile aku tengok promo "telemovie patah seribu" , aku terus tak sabar-sabar nak tengok cerita nieyh... hehehe.
nieyh promo "telemovie patah seribu".



.....................................................................................................................................


k... selamat menonton ye... hehehe~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...hehehe~