hola... :)

hye2...hari ni macam-macam perkara dah jadi dalam hidup aku...
tapi, aku kene mulakan hari-hari aku dengan sabar...
hari ni jugak aku dapat berita yang menggembirakan..
aku dapat tawaran temuduga nak masuk kuim...tapi aku tak sure lah nak pergi ke tak...
aku tengah keliru...ade sape-sape boleh bantu aku tak??
apa yang patut aku buat eak??? nak pegi temuduga or cancel jek...?
hurm... :( tengah serabot sikit otak aku nieyh...
satu je yang jadik masalah pada aku.. aku tak de kawan kalau nak pegi temuduga tu...
aku risau tak dapat sesuaikan diri aku... adoi...pening sudah...!!!
hehehe~~
                                                
                                                                  *help me!!!*

1 ulasan:

komen jangan tak komen...hehehe~